AIJEC es desmarca del comunicat de la CEAJE

L’Associació Independent de Joves Empresaris de Catalunya (AIJEC) es vol desmarcar del comunicat fet públic aquest dimecres 4 d’Octubre per la Confederació Espanyola d'Associacions de Joves Empresaris (CEAJE), entitat de la que l'associació forma part, i es reafirma en els seus comunicats anteriors del 27 de setembre i del 3 d'octubre. L’AIJEC és una associació independent, com el seu nom indica, de qualsevol altre organització o entitat, més enllà de la representació que tingui dins d’aquesta.

Dintre de l’associació hi ha tants posicionaments polítics com a socis té l’entitat i l’AIJEC celebra aquesta pluralitat interna i respecta totes les posicions que de manera personal defensin els seus membres. L’AIJEC no participa mai en cap debat polític que no tingui directa, clara i explícitament a veure amb parlar de les mesures concretes que són necessàries per a crear, mantenir i fer créixer projectes empresarials i fomentar l’emprenedoria entre els joves. Dit això, l’AIJEC davant de la greu situació actual està molt preocupada per la situació política i social que estem vivint al nostre país i que es tradueix en una gran inestabilitat i inseguretat jurídica.

Des de la pluralitat ideològica que representa l’AIJEC, compartim el més ferm convenciment que la violència mai no ha de ser la manera d’afrontar els problemes polítics a les societats democràtiques. Des de l'AIJEC ens refermem en la condemna als actes de violència contra ciutadans i ciutadanes de Catalunya succeïts durant el passat 1 d’octubre i demanem als actors polítics diàleg sense condicions i que no defugin de la seva responsabilitat per garantir l’estabilitat als seus conciutadans i a les empreses arreu del territori.

Dimecres 4 octubre 2017