Comunicat de l'Associació de Joves Empresaris de Catalunya

L’Associació de Joves Empresaris de Catalunya vol fer pública la seva enèrgica condemna als actes de violència contra ciutadans i ciutadanes de Catalunya succeïts durant el passat 1 d’octubre. Així mateix, expressem la nostra solidaritat i afecte a totes les persones ferides en aquests esdeveniments.

Des de la pluralitat ideològica que representa l’AIJEC, compartim el més ferm convenciment que la violència mai no ha de ser la manera d’afrontar els problemes polítics a les societats democràtiques.

L’AIJEC, com manifestava en el seu comunicat de 27 de setembre de 2017, té la responsabilitat de mostrar la seva preocupació per la situació política i social que estem vivint al nostre país i que es tradueix en una gran inestabilitat i inseguretat jurídica. Demanem als actors polítics que la solucionin amb diàleg sense condicions i que no defugin de la seva responsabilitat per garantir l’estabilitat als seus conciutadans i a les empreses arreu del territori.

Davant la diversitat de sensibilitats que s'aglutinen sota el paraigües de l'AIJEC, l'associació respecta la voluntat de cada persona individual i recolza la decisió d'aturar o no l'activitat, de forma total o parcial, durant aquest dimarts 3 d'octubre. Des de l'AIJEC apostem pel pacte dins de l'empresa.

Dimarts 3 octubre 2017